Helgen

Helgen har spenderats med Josephine.
Hon kom igår till mig vid 1 tiden, och sen har hon hållit på med sin häst det mesta under dagen
Och jag har jobbat hemma på gården, !
Kört traktor (a)
Haha, nämen aa..
Sen sov Josephine här tills idag, och idag så har vi mest degat.
Fast det var så jättefint väder idag, så vi har faktiskt varit ute och gått!
Och nu är hon ute och rider, och jag ska spela gitarr.
Och imorgon så börjar min praktik. Ska vara på Ekenäs skolan och praoa för små förskolebarn typ..
.
OCH JAG ÄR JÄTTEGLAD! För att världens bästa Jimmy kom hit och fixade så att min ljudanläggning till rummet fungerar! Så nu sitter jag och lyssnar på asmycket musik med en asbra anläggning till rummet!
WIHO!
Men aa..
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0