öga = cp

VAD GÖR JAG UPPE NU?!
shit..
det är nå fel på mig.
.
är riktigt trött efter igår.
först gårdsjön - tråkigt.
trodde jag skulle börja gråta på slutet för att jag var så trött på skiten, och att jag ville hem x)
och efter det så red jag.
faktiskt rätt kul! :)
fast lite träningsvärk i låren idag ...
.
och just nu...
MITT ÖGA = CP
glömde ta ur linserna igår.
så nu kan jag knappt öppna ögat.
tål inte heller för starkt solljus, så jag sitter med solglasögon framför datorn...
min syrra tror just nu att jag är sjuk på riktigt ...
men men..
.
peace!
vackert såhär på morgonen (a)

Kommentarer
Postat av: HANNA

allt bra ? :)

kram

2011-05-21 @ 10:29:51
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0