maybe i'm back, maybe not.

helluuu !
aktiv dag idag !
först på morgonen vid 10 så drog jag till ekenäs och var ute med rikky och cyklade och så.
sen så drog jag hem vid halv 2 och åt lite, sen så stack jag och josephine ut och red orion och walle.
var åratal sen nu, sen jag red walle..
vet inte riktigt vad jag känner för ridningen just nu.
har haft uppehåll i några månader, och nu försökt mig på den igen..
josephine sa att jag satt med världens leende under tiden som jag galopperade, och det var faktiskt riktigt kul att testa rida på riktigt efter en sån lång tid. det finns ju delar av ridningen som jag saknar i alla fall.
som t. ex det att bara kunna sätta sig upp i sadeln, känna att man har kontroll över ett djur på 600kg, och bara köra en full galopp i ridhuset. wünderbart !
aja.. sen efter det så drog jag o jossan ut med 2 islänningar och drog några race med dom ;)
.
imorgon äre skola, lång dag också... fan !
men men.. nog bäst att sova nu då.
gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0