...

haha, jag vet att jag har dålig uppdatering och skit, men jag bloggar bara när jag känner för att skriva av mig och så.
.
har hänt mycket nu det senaste också, som har gjort mig riktigt ledsen och massa annan skit.
men skitsamma.
.
idag så var det skola, slutade sent. så jag åkte till ekenäs och väntade på att mamma skulle hämta mig och min bror där. sen efter det så var det att åka direkt till sjukhuset för att träffan jossan som ligger inne, för att hon ramlade av sin häst igår. du får krya på dig gumman !
.
sen så åkte jag hem, försökte plugga lite spanska och så.
och nu sitter jag här och kan knappt hålla ögonen öppna...
godnatt.
_____________________________________________________________________________________
att du ens klarar av att se dig själv i spegeln ..
att du ens klarar av att gå runt sådär nonchalant som ingenting.
du gör mig riktigt pissed off ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0