sööööndag...

hahaha jo, kom hem vid 1 inatt från Wikings.
hade grymt roligt! mycket skratt och prat :)
.
hade tänkt att gå ut och powerwalka lite på morgonen.. men nänä, här vaknar man upp med sprängade huvudvärk och magkramper. det suger -.-
så aa.. det enda jag har gjort idag är att ligga i sängen, kolla film och lyssna på musik typ...
KUL SÖNDAG LIKSOM?
fast nä.
.
men nu ligger jag och väntar på att jossan ska komma med sin blåbärs soppa(som tydligen ska vara bra för magen?) till mig och tycka synd om mig :')
hon är så snäll så!
.
och sen så är det dålig uppdatering för att mitt internet är helt cp segt. har försökt klaga lite hemma, men det hjälper inte :( men pappa har sagt att han ksk ska fixa någon internet kabel som gör att internet inte blir lika segt..
jaja...
.
peaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0