new room!

hehehe, var liksom lite sur igår. men nu är det typ bra igen :)
.
nu är mitt rum klart i alla fall! blev för jävla snyggt asså! skitnöjd! :)
.
dagen i alla fall, ska ut och jogga lite hade jag tänkt! ska faktiskt börja ut och röra på mig nu! för nu äntligen så har väl vädret börjat lätta(?). isen har ju iallafal försvunnit.
och så har jag bestämt mig för att, efter denna helgen så ska jag försöka äta nyttigare och låta bli chips, godis, onyttig mat och massa skit :)
kanske någon gång då och då, så blir det väl att äta det, men inte så ofta som jag gör just nu.
.
och senare ikväll så ska familjen hem till wikings :)
.
MEEEN, nu ska jag ut och spinga! :D
mitt nya rum! <3
bortsett från den fula träsängen så är rummet awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0