Helena Alexandra Viktoria Richardsdotter Bengtsson

det finns bara en person som har det där leendet som lyser upp min dag.
det finns bara en person som jag känner mig riktigt trygg med.
det finns bara en person som jag känner att jag aldrig kommer förlora.
det finns bara en person som jag kan prata med, hur länge som helst, om exakt ingenting.
den personen är du.
jag har kännt dig i snart 7 år, halva mitt liv.
men det spelar ingen roll hur länge jag har kännt dig, det enda som spelar någon roll, är att vi har en vänskap som aldrig kommer att försvinna. när vi en dag blir vuxna så kanske vi har tappat kontakten, men en sak är säker, det finns ingenting som kommer få mig att glömma dig, för du är underbar.
du är inte min bästa vän, du är min syster.
man kan inte glömma sin syster, kan aldrig sluta älska sin syster.
du kommer alltid att vara en del av mig.
alltid alltid alltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt hjärta!

din kärlek är min drog

du är mitt liv. Du är den jag aldrig kommer gllömma! Vi kan sitta och prata om ingenting i timmar, och sen helt plötsligt bara asflabba rakt ut, för absolut ingenting. Du är den som alltid lyckas beröra mig på ett elr annat sätt. Som nu t.ex. Jag kommer alltid komma ihåg dig, för man glömmer inte en sån underbar person som du! Du bryr dig om mig. Du skiter inte i mig, du klagar inte på mig. Jag kan vara mig själv med dig. Jag kan få mina små damputbrott på dig (hoppas ditt blåmärke har försvunnit) utan att du börjar gråta elr blir helgalen. Du är mitt liv! Du liza!

och jag säger bara en sak

"liza maria ernfors. Vill du gifta dig med mig?"

Så jag känner nu typ.. JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGEL!♥

2011-03-21 @ 20:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0