don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect!

har ni någonsin känt den känslan, att du inte vill veta av en sak, men att du vägrar släppa taget om det.
det är en del av dig, du behöver det, men du vill inte ha det.
du går igenom det VARENDA DAG, och du avskyr det, tills du kommer till frågan "vill du släppa taget?"
och då vet du inte vad du vill, du vill inte ha det.. men du vill inte släppa taget.
det är så det känns för mig..
och jag säger bara FUCK IT!
__________________________________________________________________________________
nog med deppande nu!
idag så hade jag faktiskt tänkt att gå ut och springa! för det är så fint väder ute, och så behöver jag dessutom röra på mig!
sen så kommer Josephine hit snart och är här en stund, och sen vid tre-halvfyra så kommer helena :D
riktigt skön dag kommer det nog bli!
slänger in en bild som jag tog hos Jevve oxå.. tyckte att den e nice ;)
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0