do never let the past affect the future

TJAAAA
.
idag så var det ju skola, kul att träffa alla vänner! :D
och det går faktiskt riktigt bra i skolan nu! ha fått bra resultat på de senaste proven och allt, och mina omdömen ser riktigt bra ut! är riktigt nöjd :)
skulle ju också slutat sent idag, men så det blev inte för slöjdläraren var sjuk (Y)
tummen upp för det! för jag verkligen hatar slöjd, med tanke på vad som hände förra lektionen -.-
men skit samma ;)
.
sen när jag kom hem vid 3 så satte jag mig och pluggade en stund, så nu har jag bara 5 tal i matten kavr att göra imorgon, och nu sitter jag med helena och lyssnar på Mayday Parade.
helt kär i bandet alltså :')
.
men jao, that's my day!
_______________________________________________________________________________________
dagens citat!
you never know how strong you are, until being strong is the only choice you got

PEACE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0