dålig uppdat....

dålig uppdatering jag vet...
men jag har verkligen inte haft orken till att blogga....
MEN NU JÄVLAR!
nu ska jag ta tag i det igen (:
.
jag har ju prao denna veckan, praoar hemma hos min mamma på hästgården.. haha, orkade inte ta något annat ;)
men det är faktiskt rätt kul!
red 2 hästar idag, red ut båda gångerna, och sista gången var riktigt rolig!
ut i det fina vädret och ta en full galopp genom skogen! den känslan är underbar..
det är då jag känner mig fri.
massa annan stallskötsel också, med det är inte lika intressant ;)
.
nu är jag trött i fötterna och ryggen!
ska krypa ner i sängen, mysa och kolla på filmen Knowing!
mår riktigt bra just nu! både fysiskt och psykiskt!
OCH DET ÄR SÅ GÖTT!
.
HEJDÅÅÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0