dagen

HEEEEEEEEJ! :D
.
haha bloggar inte förrän nu.. hm, inte bra inte bra..
men i alla fall, hade lång dag idag i skolan så jag slutade inte förrän 20 i fyra.. och sen drog jag hem till eddie en stund efter skolan, och sen så kom min pappa och hämtade mig vid kl 6.
sen åkte jag hem och skulle äta lite typ, sen fick jag ställa mig och hjälpa till med disken eftersom att våran äckliga diskmaskin har pajat.. så aa, det blev att jag, mamma, pappa och min bror fick ställa oss och fixa disken.
fast vi skrattar rätt mycket tillsammans också ;)
.
men aa.. nu sitter jag och typ spelar lite gitarr, blir på riktigt gott humör av det faktiskt (:
d e nice, jao..
men aa, hejdå antar jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0