daaagen

TJAAA
.
kom hem för ungefär en timma sen. har varit en lång dag kan man säga :)
började med skolan, hade no prov.. gick la lite sådär, men jag kommer helt klart bli godkänd.
sen slutade jag vid 14.10 och gick till stationen en stund och var med rikky, julia och eddie, tog 340 med julia och eddie till ödsmål och åkte sen tillbaka till stenungsund som tidsfördriv, eftersom att jag skulle tydligen få massage och ansiktsbehandling på Studio West. en asbra salong!
.
var också på torget och köpte ett par nya jeans, en tröja och ett linne :)
och nu så aa.. blir det att gå igenom engelska glosor tills imorgon! :)
en bild som jag själv har gjort, redigerad i picnik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0