gårdagen o idag !

igår:
så var jag med josephine hela dagen!
kollade film, och hjälpte henne när hennes häst skulle besiktigas av vetrinären.
såg också Exorcisten med henne, den gamla versionen. den var riktigt dålig om jag ska vara ärlig.
för visst, den var läskig ibland, men i slutet så blev den riktigt seg och tjatig.
inte alls så läskig som jag trodde :/
sen på kvällenvid halv tio, så tog jag en kvällspromenad med Julia.
mysigt!
.
och idag så har jag hunnit städa undan mitt rum från kläder och så..
plattat håret
ätit lunch..
och nu väntar jag på att klockan ska bli tre så att jag kan åka hem till Julia, så ska vi till torget!
.
PEACE AND LOVE
haha ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0