you're awesome, and you know it

Dag 1 - En bild på mig + tio fakta om mig

Dag 2 - En person jag vill träffa just nu

Dag 3 - Min favorit årstid och varför

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu

Dag 6 - Typ av killar jag faller för

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon

Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 9 - Bild på mig och min bästa vän

Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig

Dag 11 - Någonting jag oroar mig för

Dag 12 - En bild på ett ställe jag har varit på

Dag 13 - Mitt drömbröllop

Dag 14 - En bild på mig själv för ett år sen

Dag 15 - Någonting jag oroar mig för

Dag 16 - Innehållet i min väska

Dag 17 - En person jag vill byta liv med - och varför

Dag 18 - Vad jag åt idag

Dag 19 - En bild på det jag köpte senast

Dag 20 - Min favorit film

Dag 21 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan

Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Dag 23 - En låt som får mig att gråta

Dag 24 - Mitt favoritprogram - och varför

Dag 25 - Min favorit högtid

 

ska fan testa göra det här, kan ju vara bra att ha nu såhär i början ;)

_______________________________________________

Dag 1 - en bild på mig + tio fakta om mig
10 fakta
1. jag kan lyssna på nästan vadsomhelst inom musik
2. jag är en människa som väldigt gärna anpassar sig efter andra
3. jag älskar choklad
4. allergisk mot foundation
5. helt drogfri (y)
6. kan vara enormt blyg när jag är med människor jag inte känner
7. jag älskar att ligga i min säng och lyssna på musik och göra absolut ingenting
8. jag tycker själv att jag är väldigt tråkig, och har inte så ofta roliga saker att berätta
9. blond och smart (a)
10. jag har väääärldens bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: rikky

Du är inte tråkig du är underhållande ;) xD

2012-03-25 @ 14:31:36
URL: http://google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0