ohja!

ALOOOOOOO ! :D
Startat en blogg nu (igen) haha. Får la ser lite hur det går den här gången.
Kommer skriva om det mesta här nog, får la ser hur seriöst jag kommer ta det här med bloggandet.
Men jaja, :) Vaknade vid tio-tiden idag.. av att min mamma sitter och asgarvar i köket, hahaha ;)
Sen så kom Josephine, för vi skulle ut och gå med hästarna, men aa.. det skedde en liten grej dom gjorde så att vi inte kunde göra det. så vi tog Walle och lät honom springa lite i ridhuset. :)
Sen vid fyra tiden så stack jag till min Eddie och var hos honom till typ 7, sen kom pappa och hämtade mig. Och då kommer man hem och ska äta världens festmåltid tydligen ;D
men jaoo, det var la min dag det :)
Ciaooooo ;D

Kommentarer
Postat av: malin!

NIIIICE!

bloggaren liiiiiiizaaaaa <3

2011-02-15 @ 20:27:20
URL: http://majlun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0