don't try to fix me, i'm not broken

TJAAAAAA! :D
sitter här och försöker plugga lite.. går inte så bra, men men.. pappa kommer snart hem och ska hjälpa mig lite grann, för det behöver jag :(
är så trött så att jag håller på att somna oxå, blir att gå och lägga sig så fort teknik-läxan e klar.
________________________________________________________________________________
igår så blev jag utkastad ur mitt rum, eftersom att v håller på och bygger ut huset. och jag ska få ett eget rum! YEAH! ska bli asgött! mitt rum blir klart om ungefär en vecka, så jag bor uppe i min mammas och pappas sovrum tills dess..
men men.. nu kommer pappa! dags o plugga igen!
.
.
live for the nights you won't remember, with the friends you'll never forget

PEACE&LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0