Dag 5 - någonting jag vill ha mer än något annat just nu

SOMMAR ! *MED STORT UTROPSTECKEN*
Jag vill verkligen ha sommar just nu! Vill ha värme och sol och sommarlov!
Längtar så sjukt myckeeet så jag tror att jag blir galen! :D
Sommaren 2011 kommer verkligen att bli bäst!
nu hann jag precis med ett inlägg innan det blev lördag här, känner jag ;)
och om några minuter så fyller min älskling Eddie år ^^
16 år där liksom, stor pojke nu ;)
ska hem till honom imorgon en stund och gratta han lite under förmiddan och eftermiddan :)
_______________________________________________________________________________
men nu har vi en trött liza här som mååååååååste sova nu...
OCH JUSTE JA, NI SKA FÅ DAGENS CITAT!
Ridning förvandlar från "jag vill" till "jag kan"
dom som säger att det inte stämmer eller säger emot, kan ta sig i rumpan! :)
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0