Dag 3 - Din favorit årstid - och varför

Min favorit årstid är helt klart sommaren!
För det är varmt, och eftersom att jag bor på ett ställe där det aldrig går bussar på loven eller helgerna, så kan jag ta cykeln och åka vartsomhelst på sommaren.
Och så bor jag oxå på en hästgård, och på sommaren så blir det SÅ SJUKT MYCKET MINDRE jobb!
och på sommaren så kan man umgås med kompisar, sena sommarkvällar på stranden, det är så livet är som bäst!
well well...
snart ska jag till eddie och sova där, så det blir nog inget mer bloggande idag! :)
PEACE
sommaren 2009

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Glad alla hjärtans dag :P

2011-02-14 @ 13:20:16
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0