Torsdagen 1 December

Seg uppdatering! I know.
Efter stormen som var i söndags så har jag inte haft något bredband sen dess..
Och mottagningen på mobilen har varit lite till och från, så har tyvärr inte kunnat uppdatera..
MEN NU ÄR INTERNET TILLBAKS!
.
Efter skolan idag så åkte jag till Sportlife, gymmade i ungefär en timme och sen åkte jag hem.
Käkade, och sitter just nu och ska läsa igenom en läxa som vi fick i Idrotten om Ergonomi, /care
Haha, men efter det så ska jag ut och pyssla lite med Walle, dumma häst, han går inte riktigt som han ska..
Men men.. Han ska i alla fall till vetrinären på tisdag och så ska dom bedöma honom.
.
MEN MEN, nu ska jag ut!
HAJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0