Ny design!

Så! Har fått en ny design nu till bloggen!
Tack så mycket till Nina( www.chu.blogg.se ) och Jevve (http://gilova.blogg.se/ ) som hjälpte mig!
Tack tack tack!
.
Idag när jag kom hem efter skolan så gjorde jag ett försök till att städa mitt rum, men satte mig sen bakom gitarren istället. Sedan skjutsade mamma mig till Kopper, för där tar jag gitarr lektioner.
Kom sen hem vid halv åtta, och då hade mamma köpt kina mat och glass! Så det blev myskväll med mamma och lillasyster!
Pappa och lillebrodern är i Jönköping, skulle hälsa på mormor.
.
Meeeen nu ska jag nog sova!
Imorgon blir det att åka in till Göteborg för att handla Julklappar!
Godnatt! :)
.
"To love a thing means wanting it to live."

Min underbara familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0