If you can dream it, you can do it!

Idag så gick jag långdag, men min mamma var ledig så hon erbjöd sig att hämta mig så att jag slapp att sitta och vänta på bussen som kommer halv fem <3
Men jag kom hem vid typ 10 i fyra, hjälpte mamma att ta in några hästar och sen stack jag ut och körde med moppen!
Sen när jag kom hem så spelade jag lite gitarr, skulle äta och sen så gick jag ut till stallet för att Walle skulle skos.
1 och en halv timme tog det, skulle skos runt om(dvs alla fyra hovarna)
Aja.. Sen kvällsfodrade jag och pappa.
Och sen så gick jag in.
Och nu ska jag sova..
Godnatt!
.
Mina droger -
Takida – You Learn
Fm Static – Inside Out
Plain White T's – Hey There Delilah
Maskinen – Krossa alla fönster - Original Version
Skillet – The Last Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0