Helgen!

Hejhejhejhejhej

Igår! Så åkte jag till Gbg med Malin, Hanna, Liv och Elin, för vi skulle fira att Hanna har fyllt år. Så vi åkte ner vid 3 tiden, och så åt vi god mat på Jensens Bofus, och efter det så gick vi på bio!
Sen när vi åkte tillbaka till Std så gick vi hem till Hanna och hade det jättemysigt där, alla skrattade så vi höll på att dö..
Och sen på kvällen(natten) så var Livs pappa så snäll och hämtade mig, Malin och Liv, körde hem mig och Malin till Malin och där sov jag under natten.

Sen nu idag, så var jag tvungen att åka vid halv tolv, för jag skulle städa salongen med Josephine. Och sen drog jag hem, red Walle och sen bara chillade galet.
Och nu ska jag sova!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Random EH björn :DDD

hey

2011-12-05 @ 18:04:14
URL: http://facebook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0