go go go

Idag!
Så är jag rätt nöjd med mig själv faktiskt.
Blev klar med några NO uppgifter idag och så. Spanska provet som jag hade idag gick också rätt bra.
Och efter skolan, så stack jag och gymmade i typ 1 timme.
Sen när jag kom hem så käkade jag, och sen så sa min mamma att jag skulle ut och rida Walle tydligen, för hon ville kolla om hur han går och så med ryttare på ryggen, det var tydligen inga fel på honom idag..
Men det blev bara lite kort ridande, med tanke på att jag gymmade tidigare och att jag inte vill köra för hårt med Walle.
Men jao..
Imorgon, så blire ju såklart skola, sen efter det så ska jag vara med Julia på kvällen och bara ha en mysig tjejkväll.
MEEEEEEN nu, så ska jag gå och lägga mig.
Heeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0