Gårdagen!

Igår, så hade jag en riktigt kul dag/kväll!
Under dagen så var jag på Frölunda Torg med familjen och julhandlade!
Sen smsar Rasmus mig och frågar om jag vill hänga med honom och Simon på Paranormal 3!
Och det säger man självklart ja till!
Så jag stannade kvar i Gbg.
Filmen var la lite som den var. Var inte så läskig som jag trodde, men det är ju klart att jag var rädd! Men inte sådär skakis efteråt som jag tycker att man ska vara :3
Men men..
Sen fick vi skjuts hem av Simons mamma, hem till Rasmus och där satt jag och chillade med deras familj en stund.
Sen så kom mamma och hämtade mig vid halv ett tiden, efter att hon hade varit hos Wikings.
Riktigt mysig lördag!

Och idag så vaknade jag vid 11, och har julstädat lite och mest degat.
HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0