Bara för dig, min vän.

You can count on me like 1,2,3 and I'll be there

Du vet att du är den finaste jag vet. Att du är en del utav mig.
Du är den som förstår mig, den jag kan dela mina skratt, mina sorger och mina minnen med.
För mig är du underbar, och det är du för många andra också. Du är precis som en lillasyster för mig, en som alltid finns där och en som aldrig kommer att försvinna.
Du må gå igenom en jobbig tid nu, men jag vill att du ska veta att jag alltid finns här. Alltid.
Jag kommer stötta dig, hjälpa dig och få dig att må bra igen, om det är det du vill.
Det finns många som älskar dig, hjärtat. Så ge inte upp hoppet.
Du är stark min vän, du kommer klara det.
Jag älskar dig.





Helena Alexandra Viktoria Richardsdotter Bengtsson

Kommentarer
Postat av: Bara din<3

Mitt hjärta. Tack för att du alltid finns där. Tack för allt stöd och vägledning. Min underbara storasyster. Vi finns för varandra, alltid. Och även fast vi kanske är långt ifrån varandra på kartan, så är vi aldrig långt ifrån varandra ändå. På något knäppt sätt. Kan inte ens förklara det. Det enda ordet jag kan förklara min kärlek till dig med är evig. Och det vet du. Det har alltid varit vi, och kommer alltid vara det också. Och det vet du. Jag älskar dig hjärtat. Forever and ever.

2011-12-18 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0