25 december, natt!

Haha jaha!
Nu var Julafton över i alla fall. 1 år kvar tills nästa då!
Jag har i alla fall haft en suverän julafton!
Jättemysig! Med bara familjen!
Jossan kom förbi på morgonen och lämnade sin julklapp till mig, och hon fick sin ifrån mig!
Fick en vanilj-parfym! Loooove <3

Och sen så var det bara en lugn julafton, chillade typ framför tv:n med mamma och pappa en stund, sen gick vi ut en sväng och sen käkade vi lunch.
efter lunch - KALLE ANKA!
Och efter det så blev det julklapps öppning + Rasmus kom förbi en sväng också! :3

Riktigt nöjd med mina julklappar!
- Fodral till min gitarr!
- En stor väska
- 3 Stycken långärmade tröjor
- 1 Skjorta
- 1 linne
- En sorts "gitarr-hängare"
- par mjukis byxor
- ett par jättefina örhängen
- choklad och en söt julblomma från rasmus!
- vaniljparfym från jossan!
- parfym från mamma!

Är jättenöjd verkligen!

Men godnatt på er!
Och  GOD JUL!
Om man fortfarande kan säga så :3
Det är trots allt Juldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0