Slapp dag!

idag har det varit slapp-dag typ.
Vaknade vid 2, hehe.
Tog en dusch.
Städade rummet lite grann.
Legat i sängen o degat.
.
Och nu på kvällen så var det lite snabbt firade av min o min kusins födelsedag. Eftersom att min kusin och min faster bor i England, så har dom inte tid att ses igen, på väldigt länge! :)
Min kusin fyllde 13 år för några veckor sen, o min födelsedag som är nästa vecka!
15 ÅR FTW! :d
- Moppekörkort!
- Byxmyndig! ;D
- Straffmyndig....
- Och jaa.. Allmänt bli 15 år! :d
HEHE
Åt tårta och fick lite presenter av min kusin, faster o farmor! :)
- 1 halsband med 3 ringar i där det står Happiness, Love, Believe på varsin ring!
- En dubbelring som ska föreställa en guldig orm!
- 500 kr från farmor!
- En långärmad svart tröja! :)
Happy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0