skola imorgon. fuck that säger jag bara :)

Haft en helt awesome helg!
.
Igår:
Så var det tjejmiddag hos Jevve! Askul o jättemysigt!
Sov hos henne också.
.
Idag:
så vaknade jag vid 12, hehehe..
och så drog jag från Jevve sen vid typ halv 3 tiden. och kom fram till std vid 5.
Sen så var jag tvungen att cykla hem från en hållplats som ligger typ en halv mil hemifrån.
Med MASSA uppförsbackar! en aaaaaaaning jobbigt...
och sen när jag kom hem, så satte jag mig på moppen o åkte till Ödsmål för att kolla på fotbollsmatch.
ÖIK vs. Rönnäng!
ÖIK vann, 2-0 ^^
.
Asbra avslut på en asbra sommar!
För imorgon är det skola.
o det suger.
men men.. träffa kompisar är inte så dumt! ;)
byebyee :)
ligger o myser med två sovande små katter just nu :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0