dagen hittills

tjo tjena!
.
vaknade idag vid elva av att pappa kommer in till mig o frågade om jag ville hänga med till Lysekil.
- nejtack, jag vill sova!
men jag klev upp lite senare o gjorde kladdkaka
hehehe!
.
sen en grej också..
tjejer är jävligt dramatiska..!
jag hatar det!
jag är liksom själv tjej, men jag är riktigt jävla trött på att tjejer ska vara så dramatiska hela tiden.
fyfan asså, orkar inte med såna människor..
.
och sen är jag också lite ledsen, min navelpiercing har blivit infekterad, är rädd över att jag ska behöva ta ut den :c
o det suger ju..
.
aja, nog med onödig information!
nu ska jag gå o hitta på nåt att göra nog! :)
HEJDÅ ! :)
lite random bild typ..
nytagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0