nä nu!

haha jo, dålig uppdatering och så.
har hänt så mycket som har gjort mig på dåligt humör, har också varit väldigt deppig och aa, tänker inte blogga när jag är på sånt humör, för då blir det bara depp inlägg och det är ganska många som slashar care på det liksom :)
.
men aa, veckan har varit jobbig. haft prao och jobbat från 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen i 5 dagar nu, hemma på gården, och det finns en del man ska göra där kan man säga, så nu är jag helt slut. MEN NU ÄR DET HELG OCH SLUT MED PRAO!
.
fredagskvällen spenderades med Emelie och Jimmy, och Jimmy gjorde Dumplings(stavning..?!).
vettefan hur jag ska beskriva vad det var, men det är en sorts asiatisk maträtt. GRYMT GOTT I ALLA FALL! (Y)
.
och nu ska jag ta och sova, för jag är så trött så att jag håller på o dö. haha..
GODNATT
hehe, ni kunde gott och väl på en bild på mig och mitt "normala hår"
så blir mitt hår efter att jag har duschat och låtit det torka naturligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0