lev livet levande .

TJEEEEEENA !
.
nu äre liksom såhäääär..
jag har inte tid att blogga under dagarna, eller aa.. jag får inte sitta inne i huset under dagarna för min pappa.
han stänger typ av internet under dagarna för att jag och mina syskon inte ska kunna sitta vid datorn, så det blir bara morgonblogg och kvällsblogg, om ens det.
.
idag så har jag bara varit ute och slappat hela dagen i solen.
jag totalt älskar vädret och livet just nu, allting är så sjukt bra just nu !
*HAPPYFACE PÅ LIZA*
.
ikväll sover jossan här, för vi ska hänga med tidigt på morgonen imorgon för att mamma, min syster och emelie ska tävla ! och där ska vi hänga med och kolla, ska blir fett kul !
så de blir nog ingen bloggning imorgon på morgonen ...
MEN MEN :D
PEACE&LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0